THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, September 14, 2009

~RaYa TimE~



hai there...
a very few days, we will celebrate our hari raya aidilfitri..
i was so excited to celebrate it..
many story to tell about this becoming hari raya...
1st at all about "kuih Raya"
i had bought about 4 types of kuih raya here...
cookies, mama carry, tat nenas n coklat badam..
so yummy...
n also i bought tepung kek 2 make it on that raya day..hehehe...



then about my "baju raya"
xtually i already had sepsanag baju raya warne kuning ala2 coklat..
but theh mcm x happening plak ade sepasang jer..
then i ask my mum 2 bought another one..
yesterday my mom call and ask what colour do i want..
then i said "x kesah la...asalkan cantik"
then finally my mom choose colour peach..
huhu, last year also peach..
never mind la, hopefully that my mom taste..
same with me,hehehe...
x sabar nak balik umah n see my new baju raya....hurey!!!


then about my house...
xtually my house not 2 big, not 2 small...
just sedang2 jer...
but, thanks God..
after that tragedy, my house becomes better than before...
xtually my father yg semangat sgt...
nak cat umah la kononnyer with oren colour...
cian gak la coz ayah kene cat sorg2..
my little brother sume kat asrama...
so, cannot help la..
x sabor nak balik tengok umah camne la gaknyer..hehehe

then, i had plan 2 give some present 2 my parents...
handphone..
but i don't know what model that i want 2 buy..
i didn't survey yet, balik nanti la...
just go n beli skali due...
both of them will get it..
kire mcm hadiah tok hari raya la..
cian diorang, nak bagi la hp yg better ckit dari yg ada skang..

so now, memang x sabar sgt nak balik...
my mom ajak wat kuih raya lagi..
huhu, kuih wajib tok umah kami are biskut makmur n biskut kelapa...
sempat ke x nak wat ntah..
dah la nak cari baju gaye ajib ngan naim lagi..
diorang 2 skang dah demand..
nak yg mahal2 jer..
sabor jer la...

ok, to all my frens...
i want to wish "slamat Hari Raya Aidilfitri"
semoga lebaran kali ini lebih ceria bersama keluarga tersayang...
i want 2 apologize if i had trngumpat, terngate, or ape2 la...
maklumlah...
tiap manusie x pernah terlepas dari melakukan kesilapan kan...
balik raya nanti jgn lupe bawak balik kuih raye tau..hehehe
slamat pulang ke kampung...
take care...
adios~~

3 comments:

titi said...

amboooiii,,,
pnjg lbr iyo b'cite dih...

camat ari gye gak...maaf sumenye...
tcare...;)

n o r i z z a t i said...

amboi,,,
smgat nye iyo nak rye...

camat ri gye gak..maaf sumrnye..
tcare...;)

~Siti Nurul Huda~ said...

yolah momo~~
same la kite ea..huhuhu